czwartek, 16 lipca 2015

Powrót?




Hej!
Cóż..trochę mnie nie było. PRZEPRASZAM!
Dostałam karę na aparat, taką na WIECZNOŚĆ.
Było mi bardzo smutno, ale po jakimś czasie o tym zapomniałam. Lalki stały w domku i tylko się kurzyły, stwierdziłam, że je spakuję do pudełka i zaniosę do piwnicy. Pozbyłam się domku, lalki spakowałam- czułam się jakbym je uśmiercała, ale no cóż- zdjęć nie zrobię tak, czy siak.

Zrobiłam im domek w szafie, jest bardzo ładny, niestety- na dziś nie mam jego zdjęć.

Właściciel aparatu wyjechał wczoraj, wraca dziś w nocy. Ładnie poprosiłam mamę i co?
W tajemnicy mogłam użyć aparatu. Zrobiłam mnóstwo zdjęć w moim ogrodzie, jednak mało z nich ma ładną ostrość, a jak ostrość jest już ok, to poza, czy ujęcie okropne. ;w;

Tak więc, bez większego pieprzenia, pokażę wam je. Mam nadzieję, że będą okej.


Na pierwszy ogień leci Flo w lawendzie. Według mnie wyszła tu ślicznie. :3


Razem z Taigą wygląda jeszcze śliczniej, jednak włoski zasłaniają Taidze troszkę twarzy. ;w;


Następne ujęcie naprawdę dobrze wyszły, mam nadzieję, że nie tylko mi się podobają. 














Te zdjęcia są naprawdę super, nie mogę się napatrzeć!






















 Bez zdjęcia razem nie mogło się obyć.

Tak wiem, że widać jej miejsca intymne, ale to zdjęcie jest takie super. ;w;








Następne dwa zdjęcia pokazują jaką super rodzinką są Taiga i Flo. No po prostu słodkie! 




Moja kicia tak przestraszyła się Taigi, że się nie ruszyła. W końcu mam jej zdjęcie!














No i lalcie się żegnają.

Tę sesję definitywnie przejęła Flo.



Zauważyliście, że Flo ma ciemniejsze oczy i rzęsy?
Wcześniej nie miała rzęsek, więc przykleiłam jej moje rzęsy, których nie używałam. :3

W sierpniu jadę do Chorwacji biorę ze sobą moje małe modelki i mam nadzieję, że dorwę aparat!

Życzcie powodzenia, bym coraz częściej mogła go używać!
Pozdrawiam, Victoria.~      

2 komentarze:

  1. Oryginalna pasja, ładne laleczki, po prostu uroczo :)
    Jak chcesz, to wpadnij do mnie ;) huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie 9 w którym Flo i Taigi leżą wśród kwiatów ^_^

    OdpowiedzUsuń