piątek, 17 października 2014

Arrival + przemeblowanie! ~~♥

Hej!
Mam coś dla was ^^
 Zabijecie mnie za jakość, ale było po 19 ;w;
-Hej Victoria, o co chodzi?
-Patrzcie!-
- A co my tu mamy?-
-Jakieś ciuchy mi zamówiłaś?-
-Mamy tu list od Martyny i paczuszkę :)-

-Taigus zamknij oczka :)-

-Otwórz oczy za 3...2..1~-
-TADAAA!-
-Woooow-
-Hej. Flo jestem :)-
-Jaki wielkolud!-
-Ojej, widzę, że się zaprzyjaźniłyście :)-
-Ciuchy od Martyny :)-
-Łapki od Flo :))-
-Misiek Flo-








To były wszystkie ciuchy, które dostała Flo :)
-Pokażę wam zmiany w domku.-

-Taiga ma większe łóżeczko.-

-Łazienka bez zmian.-

-To moja sypialnia.- 
-Ja jestem duża, więc zmiany też duże.-

-Len zrobiła duży stół, ale musi jeszcze zrobić krzesełka.- 
-Kuchnia też bez zmian.-

-Prezentowała FLO!-

-Cieszę się, że Flo jest z nami!-
-A ja się cieszę, że jestem z wami.-

Domek tak się prezentuje.
Tak wygląda w moim pokoju.

A tak wygląda Len po zrobieniu zdjęć :))



Zdjęcia były nieostre, więc zrobiłam dziś nowe. Mam nadzieję, że Flo podoba się wam tak jak mi! <3


Dziękuję Martyna, With love. Victoria~~

2 komentarze:

  1. Flo jest piękna, gratuluję! :) Ale Tynę zabiję XD *tak na żarty, wiesz XD*.
    Tylko radzę zamazać adres Tynki, bo jest bardzo widoczny, a chyba nikt nie chce, żeby jego dane osobowe latały po internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flo to cudowny dal, gratuluję! Zazdroszczę Ci jej. >w< Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba, takie fajne zbliżenie na tą piękną twarzyczkę! ~~~ Super ten domek, już bym miała na niego wizję :D

    OdpowiedzUsuń